Współcześnie konstruowane silniki do super samochodów stoją na szczycie inżynierii motoryzacyjnej oraz wydajności dzięki olbrzymiej ilości generowanych koni mechanicznych. Ciągły rozwój silników super samochodów doprowadził do powstania w silniku ekstremalnych obciążeń stanowiących ostateczny test oleju silnikowego. Te ekstremalne obciążenia powodują wzrost tarcia, które może spowodować spadek do 10% wydajności silnika.
Olej Castrol EDGE SUPERCAR został przetestowany w wiodących na świecie super samochodach i zaprojektowany z najbardziej zaawansowaną technologią do jazdy z ekstremalnymi obciążeniami. Olej z opatentowanym pakietem dodatków Fluid TITANIUM wzmacnia się pod obciążeniem redukując tarcie, aby uzyskać maksymalną wydajność silnika, gdy jest to najbardziej potrzebne.
Nadaje się do stosowania w codziennie wysoko obciążonych silnikach. Castrol EDGE SUPERCAR jest dowodem, że nasze oleje są przetestowane do granic możliwości.
Castrol EDGE SUPERCAR z Fluid TITANIUM: uwolnij prawdziwe osiągi swojego silnika.
Zastosowanie:
Castrol EDGE 10W-60 został zaaprobowany do stosowania w silnikach benzynowych i Diesla, w których zaleca się stosowanie oleju silnikowego w klasie jakościowej: ACEA A3/B4, API SN/CF.
Castrol EDGE 10W-60 został zaaprobowany do stosowania w silnikach wiodących producentów super samochodów:
patrz: Specyfikacje i dopuszczenia
Prosimy o zapoznanie się informacjami w książce serwisowej samochodu.
Zalety i korzyści:
Castrol EDGE 10W-60 z Fluid TITANIUM jest naturalnym wyborem dla kierowców, którzy wymagają maksymalnych osiągów swoich super samochodów, samochodów sportowych, najnowszej technologii, silników o dużej mocy.
Pracując pod wysokimi obciążeniami, te silniki wymagają oleju o wyjątkowej wytrzymałości filmu smarnego i wydajności.
Castrol EDGE 10W-60:
- Wzmacnia się pod obciążeniem, chroniąc twój silnik
- Ograniczając tarcie zapobiega utracie mocy silnika przy różnych prędkościach i warunkach pracy silnika
- Niezależnie testowany zgodnie z najwyższymi standardami dla potwierdzenia wydajności
- Zalecany przez wiodących producentów samochodów
- Posiada niską tendencję do pienienia.
Typowa charakterystyka:
Gęstość w 15°C ASTM D4052 g/ml 0.853
Lepkość kinematyczna w 100°C ASTM D445 mm²/s 22.7
Lepkość CCS -25°C (10W) ASTM D5293 mPa.s (cP) 4879
Lepkość kinematyczna w 40°C ASTM D445 mm²/s 160
Indeks Lepkości ASTM D2270 - 173
Temperatura płynięcia ASTM D97 °C -39
Temperatura zapłonu PMCC ASTM D93 °C 203
Popiół siarczanowy ASTM D874 % wt 1.29
Specyfikacje i dopuszczenia:
ACEA A3/B3, A3/B4
API SN/CF
BMW Exclusive approval for BMW M-Models
VW 501 01 / 505 00